Glad påsk!

Heej! :D

Nu är jag hos mormor och morfar. Vi fikade för en stund sen, kladdkaka, MUMS! Sen tog jag, mamma och mormor en sväng till stan där jag köpte lit godis. :) Min morbror kom hit förut och vi har käkat påsklunch. Vi satt också ute och solade lite i det vackra vädret, ska kanske gå ut snart igen. Man bör kanske passa på när det väl är blå himmel och när solen värmer som mest. :)
De andra har frågat om jag vill leta påskägg, men jag vet inte om jag har någon större lust med det...Det tyckte jag var jätekul när jag var mindre, men nu är det whatever, eller det kanske är lite halvkul... XD Påskstämningen ökar nog i alla fall.

Nu tvivlar jag på att det finns särskilt mycket mer att skriva, så ni får ha en riktigt glad påsk!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0