Dålig fantasi...

Hejsvejs!

Tänkte att jag skulle börja "försöka" blogga igen. Jag har tagit ett och ett halvt års uppehåll, så det kanske är dags. Däremot vet jag inte om inläggen kommer att vara så intressanta, men det kan vara roligt att dela med sig av man har för sig om dagarna. :) Jag tvivlar faktiskt på att jag kommer att vara särskilt aktiv. Antagligen kommer jag att glömma bort bloggen totalt. Vi får vänta och se helt enkelt.

Idag har jag varit i skolan och sedan tillbringat en trevlig stund på kulturskolan där jag tittade på min granne som spelade teater. En hel del sittande framför den här burken har det ju också blivit, förstås.
What else is on my mind? - Det var så himla kul i Bollnäs under lovet! Jag och Johanna hade väldigt roligt, som vanligt. :D <3  

Nä, nu ska jag försöka unna mig själv lite sömn. Ni får ha det så bra hörni!
Möjligtvis på återskrivande, men det vet man aldrig... ;) 

PS. Nej, jag hade inte tid att komma på någon bra rubrik till detta inlägg.
DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0