Hej, det var inte igår!

Hahahhahahahaha, nu har jag ju inte uppdaterat på hur länge som helst. Som jag trodde, jag kan inte driva en aktiv blogg helt eneklt.
Hur som helst, imorgon ska jag i alla fall till Saman och Sheren och stanna där till lördag! Ska bli jättekul!! :D:D
Förra veckan var jag på ett läger på Sikargården, som typ ligger utanför Norrköping. Det var grymt roligt, förutom att jag blev sjuk i onsdags! :@ Varför?? På mitt absoluta favoritläger, ofattbar otur. Men det var ganska många som var sjuka där, så jag blev inte så förvånad. Men till följd av de där dumma bakterierna som smittade mig kunde jag inte hänga med till badhuset! Skandal! Jag har underbara minnen därifrån som jag samlade för två år sen. Jag och Johanna åkte vattenrutchkanan hela tiden och skrek massa grejer. Det var tider det. <3
Idag har jag och mamma varit i Bergianska trädgården. Okej, fattar någon? Det är ett ställe där man kan typ köpa blommor och gå runt lite. Det är rätt trevligt.
Nu måste jag bara klura ut hur man lägger upp bilder. Go on, laugh. Eller i och för sig, jag har väl inte så många läsare som är insatta i bloggar som kan skratta för att jag inte vet hur man gör. Jag skäms inte! :)
 
Men ni får ha det så bra så hörs vi väl någon gång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0